Pages

Tuesday, April 19, 2011

penulisan aku malam nie. . . . .


Assalamualaikum...

arghhh!! ( tiba2 lak kn )

bkan pasai pa, aku asa TENSION dah nak stdy

padahal bkan byk pown stdy. hukhukhuk

tapi dsbabkan aku malas dah nie

nak kata mata nie NGANTOK, x ngantok ag pown

tapi 2 lar. MALAS nie menghantui aku lar. adoyai! 



sebab apa aku malas nie? huh 

xsuka lar cam nie. lusa dah nak exam nie. :( 

go fiza go! 

dah xtaw nak wat pa, so aku pown pk nak update blog ja lar. lpas ja lam nie. huhu 

blog aku. pnya psal lar kan nak wat pa pown kn. ;0 )

actually, aku xtaw nak 2lis pa lam blog nie

law aku nak tulis yg formal perlu amek masa yg lama

so. . . aku pk, nak msa yg pndek update blog aku nie dari BERSAWANG ja anti

aku tulis ja apa yg aku asa n aku nak lpas

anti law da masa terluang, aku plan gak nak tulis SOMETHING lam blog aku nie

kita tunggu dan lihat k! 

bukan apa, skunk nie musim exam, so xda masa sgt lar nak update blog nie lama2

nie pown CURI2 masa gak nie nak update blog nie

aku xkisah pown law da owg nak baca ke x, ikut lar msing2 kan

btw, thanx lar pada yg membaca k. thanx sgt2

sbb blog aku nie xda pa sgt pown n aku nie pown bwu nak bljaQ alam blog2 nie

dah lar kot penulisan aku utk malam nie 

sebelum aku nak ttup tirai page blog aku nie

kita layan lagu nie jap ek ^____^ :



rasanya kwn2 knal kan APIT nie. tapi xsuma owg knal dy kan. actually aku minat dy n lagu2 dy. suara dy sdap sgt2. 2 pada aku lar k. (^^,)

antara lagu2 dy yg aku dah pnah dgaQ

k lar. layan ja lar ek. zaSssss!  

p/s : layan ja k. aku dah xlarat nak stdy sbnaQnya. huhu so, keja aku usha2 kat u tube ja lar.:0 ) k lar. selamat malam semua. .. . thanx..








thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment