Pages

Wednesday, April 13, 2011

final exam


Assalamualaikum..

lma lak x update blog nie. nie bkn kes xsmpt tp kes MALAS nk update. . . .
sbbny aku nie law 2lis, mst pjg2. 2 yg jd malas 2. cita pa pown aku xtaw. . .

entry nie aku nk ckp sal FINAL EXAM aku yg dh xlma menanti dh 2..
arrgghh!! nk exam ja mst asa STRESS! TENSION! TERTEKAN! PRESSURE! ( sama ja kan mksud suma 2 huhu )

time nak dekat final lar mcm2 masalah yg dtg kn? sbb 2 yg bley asa suma yg aku mention kt atas 2. mahu x nya, nak kena pk stdy ag, nk pk masalah ag, nk SOLVE cm na lar pa lar. mcm2 nk kna pk.. emmmhhhh

sama lar cam aku skunk nie. time2 nie gak lar nak dtg suma masalah 2. sabar ja aku. sma 2 dtg dr ALLAH. segala yang baek dan buruk itu dtg dr DIA. astaghfirullah.....azim.. xbaek dok ngomel2 suma2 2. syukur lar sbb kita nie still idup kt muka bumi nie kn n da chance utk perbetulkan salah dan silap. . .

so.. BERDOA lar kita pada ILLAHI yg sentiasa ngn kita. .

sambung blek sal final.huhuhu tadi 2 sampingan. haa final ag. dh nk dkat final pown still xsdaQ ag 2. dok MERAPU MERABAN lar, dok BERGOSIP lar, dok  MACAM2 lar. mcm2 iklan astro 2. ' macam ada ' ~ xpasai2 ja msuk sal astro. bkn pa, selingan ja 2. nanti xpanjang lar entry aku nie. aku nie law skaly 2lis nk pjg2.hihihi 

smbung ag sal final. hahahahaha tah pa2 ja aku nie. . . 
aku nie dah lar jnis stdy las2 minit, bila nk ubah diri nie pown aku xtaw lar. pas 2, mula lar kata :

" banyaknya nak kena baca, nak kena hafal, nak kena paham ag. adoyai! fenin pala aku nie dh.  " 

2 lar OMELAN yg selalu akan aku ckp kt diri aku. padahal suma 2 salah diri sendiri ja. sapa suwoh stdy las2 min kn. sbb 2 yg jd banyak. ish3 fiza nie. . . . . . . 

FINAL! FINAL! FINAL! FINAL! 

ia datang lagi menjemputku untuk menguji diri ku yang lemah nie. huh! 

menguji kemampuan ku yg tak seberapa nie

tapi akan ku usaha sedaya upaya ku 
 untuk mengubah segalanya dalam hidup ku

dunia dan akhirat ku. . . . .

apa2 pown, kwn2 doakan lar yg tbaek utk aku dan xlupa gak kwn2 yg laen. aku turut berdoa kt kwn2 laen k. . . 

GOOD LUCK 2 ALL FWENZ K. . . 

STUDY HARD, STUDY SMART











thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment