Pages

Sunday, April 17, 2011

tekanan!!


Assalamualaikum...

kemalasan tahap melampau gila nie. aishh! KENAPAKAH? xsdaQ2 ag nie, padahal final dah nak dkat kot. gila tol lar aku nie. . . .

kawan2. . . HELP ME!!!!! 

aku perlukan semangat yg kental skunk nie

untuk berjuang dalam dewan nanti

huh!! 

datang lar wahai rajin ke arah ku skunk nie gak

aku perlukan kamu sekarang! 

stress dah aku. >__________<


meh aku nak tulis jadual final aku. moga2 ada kwn yg nak igtkan n nak bg semangat kat aku suwoh stdy kan


21 APRIL 2011 ~ : ECO 415

*
*
*
*

25 APRIL 2011 ~ : MGT 417

*

26 APRIL 2011 ~ : ACC 418

*
*
*
*
30 APRIL 2011 ~ : MGT 420

*
*
*
*
*
*
*

8 MEI 2011 ~ : LAW 416

yes! nie lar date2 final exam aku nanti. * nie bpa ary aku gap nak ke pper strusnya.. b4 pper las 2 yg xbley blah, smpai smgu gap. mmg sja suwoh stdy lma2 kn. mentang2 pper LAW lak 2. mmg kena lar kn.
 perghh!  
mcm terer sgt LAW aku. owg dh bg smgu gap 2 syukur lar cik FIZA oit.. hehehe (,^^)

dah2 lar 2. p study k. . . .


caiyok2!! 

go fiza go! ( trade mark rumate aku ja bley bg smngat kat aku nak stdy. hehehehe)


p/s : sowie. entry aku menjak2 nie plek2 ket n pnuh ngn ke stressan. hohohoho aku xdpt nak menulis ngn baek skunk nie.emmmm xpa. bkn da owg nak bca entry aku nie pown. skadar suka2 ja.  tp spa2 yg bca 2, thanx sgt2 lar ye. bubye! 


thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment