Pages

Thursday, September 15, 2011

dilema nak wat keputusan *_*


Assalamualaikum...

Bertemu ag kte di cnie. *_* kaly nie aku nak cita yg aku ngah DILEMA lar.=( jap2 ek! Nie bkn dilema hal CINTAN CINTUN k.. aku plan nak beli fon bawu lar. Aku tingin nak SONY ERICSSON XPERIA.. law ikt bajet 2 mmg ckup tapi................ -_-  aku asa syg lar plak nak kna kuarkan duit beli nset 2. *_*

Aku tnya ngn rumate baek aku nie. Dy ckp xyah sbbnya dit 2 bley g shopping2. Hehehe ^___^ aku nie lak mmg kaki shopping gak lar. Bkn bley window shopping je, mesti open window pny.. ngee3~
2 yg aku dilema je skunk nie nak beli ke xnak beli?? Aish!!

Xpe2. Tgu ary 2 da sampai, tawu lar aku nak wat keputusan kot.:)


nie lar nset angan2 aku wat masa nie.. -___-


thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment