Pages

Thursday, September 22, 2011

fanatik ke?


Assalamualaikum..

jumpa ag kita! ^_^ entry kaly nie aku nak story sal fanatik ngn something.. ape meaning fanatik nie? ngee3~ mcm aku nie taw sgt meaning fanatik.huhu tapi btw, ape yg aku pham lar kan.. fanatik 2 bla someone mmg gler2 punya suka lar. mmg sume bnda sal something 2, sume dy nak taw. rite? bley dkatakan luar dalam dy nak taw n sememangnya akan taw lar. serba serbi lar lbey sng..*_* 

yg aku bley nak story sal FANATIK nie bkn ape. housemate aku merangkap classmate aku nie haa.. fanatik gler ngn  SYAMSUL YUSOF. sume owg knal kan? pengarah muda yg famous wat masa skunk nie selain FARID KAMIL 2.-__- dy punya fanatik 2 sume bnda nak syamsul je. huhu sampaikan bley tiru cara syamsul. sume owg igtkan style syamsul pakai shawl cm nie haa ~ 

sowie lar pic xbpe nak jelas lar. *_*

fanatik ke cm 2? uhuu....

haa...cam nie lar antranya..tapi housemate aku nie xda lar tiru seboleh2nya n kemana sja. ikt dy gak lar..:) kira fanatik gak lar 2.:) dalam sehari mesti ada sebut syamsul punya.. uhhuu membe aku nie lak jenis yg kelakar lak kan. dalam sehari mmg xlepas lar ngn gelak taw dy 2.. ^_____^ sampaikan kat fb pown dy dok bising2 sebabnya syamsul xapprove2 reQuest fwen dy.hihi dy dok tny membe2 aku yg laen lar. knapa kat dowg  syamsul approve, kat dy xapprove2 ag lar. ngn nada yg kelakar lar.. 

nak kena mention nama membe aku 2 ke? xperlu kot. malu dy anti.. (^^,) aku pown juz nak share story membe2 yg aku ada.. nak luangkan masa yg ada nie update blog aku jap..law xupdate, mau xbersawang je blog nie haa.! >__<

finish yet! dats all.. 2 je lar story aku tok ary nie.:) 

mood ~ sgt ok! ^_^  sebab...........secret lar.ngee3~  bubye!!

 

santapan utk membe aku 2..huhu

thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment