Pages

Wednesday, September 21, 2011

tak ada motif yang sebenarnya


Assalamualaikum..


xda motif. ngee3~

-___- jumpa ag! wateve lar. aku pnya blog punya pasal lar kan. .huhu aku nak ckp pasal blog aku nie lar. menjak2 nie aku asyik nak renovate page blog aku nie ja. nak bg nmpak sedap mata memandang lar katakan mcm blooger laen tapi xda lar sehebat dowg. tapi ok ke blog aku skunk nie? bkn ape, aku bwu perasan yg page blog aku nie penuh ngn animasi LOVE je. ngee3~ jiwang kah aku nie? ahakz3.. kebetulan je kot. tapi aku nie mmg suka law pasal LOVE2 nie tapi 2 lar..... =(  emmmh! malas lar nak cita pasal love. ase sakit aty lak.adoi! 

wateve! actually, aku pown bwu je msuk2 dalam blogger nie. tgok mcm menarik lak kan bla tgok blog kwn2 yg laen. mcm2 story aku baca. kisah cinta lar. kisah what the hell lar. kisah makanan lar. huh.. mcm2 kisah lar. law aku nak sebut nie mmg byk sgt2 sal blog nie. tkt xlarat nak baca lak kot.so bored! *_*
ada yg nak publisiti pown ada kot. oppss! sowie law ada yg trsa. aku x tniat nak skitkan aty spe2 ye. ^_^  

entry kaly nie xda motif pape pown, juz nak spend masa nak update blog aku nie je. anti kang bersawang ag page blog aku nie.. 

k lar. setakat nie je lar untuk entry terakhir malam nie. law kerajinan aku ada untuk esok ary, aku update ag. kte story2 ye.. ^__^

bubye.. nyte2 all..
 ~ 11.23 pm ~



thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment