Pages

Saturday, December 31, 2011

happy new year 2012


Assalamualaikum..

salam malam tahun baru 2012!! 



EPY NEW YEAR 2012!! 

sebelum masuknya tahun baru 2012 nie, aku nak da gak penutup blog aku utk tahun 2011 even blog aku nie xda ape yg menarik utk dibaca. 

aku just nak wish HAPPY NEW YEAR 2012 kepada sume kenalan-kenalan aku sepanjang hidup aku smpai lar ke ary nie 31 dec 2011. 

pertama sekaly, aku mohon maaf sekiranya sepanjang 2011 nie aku ada wat salah dan ada 'ter' lebih bicara, perbuatan, dan 'ter' guris perasaan sape2. 

ape yg aku arapkan utk tahun 2012 nie moga ape yg aku impikan akan menjadi kenyataan dan lebih baek..

dan sy arapkan gak hubungan bersama si 'dia' gak akan menjadi lebih baek dan tercapai ape yg kami impikan. amin..... 

KITA HANYA MAMPU MERANCANG, 
ALLAH YANG MENENTUKAN SEGALANYA

ape yg penting agar hidup aku bersama yg tersayang gak akan sentiasa diberkati.amin....

lastly.. aku akhiri entry 2011 aku ngn wish 

' HAPPY NEW YEAR 2012'





thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment