Pages

Wednesday, December 21, 2011

Wǒ xiǎng huí jiā (我想回家)


Assalamualaikum..

salam sejahtera dan salam malam to all my fwenz..

apekah tajuk entry aku kaly nie. hehehe.. malam nie mood mandarin lak ase. :p eksyen je lbey fiza nie. ala.. bkn slalu pown. praktik cket. ^__^ fiza pulun! kte blaja bahasa baru.. 

eh! dah2. lari tajuk entry aku dah nie. nak tawu ape mksdny bg kwn2 yg xtawu? wewiittt! actually, tajuk entry kaly nie b'mksd Wǒ xiǎng huí jiā (我想回家) ~ saya mahu balik umah.. hehehe.. yeay! cer tgok pic bwh nie..


hehe.. ^__^ 

saya mahu pulang esok!! ( 2 pown nak kecoh cik fiza nie. adoi! ) padahal 2 mgu je pown cuti. 2 pown study week. >,<''

bkn ape. nie excited sgt sbbnya dah lama xblek kot. anak perantauan lar. perantauan ke? ( gurun, kedah ke segamat, johor) 
 eleh! owg laen yg dok oversea pown xkecoh cm nie. wekkk.:p 

ala..biar lar. owg laen bley cte luar dalam. aku nie kra ok lar, kecoh nak blek je pown! bkn slalu.huhu
watevee!

ape lar aku dok merapu sowg2 kat atas nie. hihi 
have enjoy it!!

pape pown, aku balek KEDAH sok mlm. xsbarnya nak smpai. windu kat family aku. especially adik wafiy cyg aku. dah staun dah dy. aku tgal dy ary 2, bwu nak start berjalan. skunk, mak aku ckp, dy dah bley berlari dah. jap je masa berlalu.. actually, aku tak penah jauh dr family dr aku kecik smpai lar aku 19 tapi ble dah msuk 20 nie aku dpt stdy kat johor lak. (segamat je k!) 
pesanan mak : niat 2 belajar, so belajar. jgn pk hal2 laen. ada poblem, settle baek2.. 
(2 lar pesanan yg mak aku selalu pesan kat aku)

haa..ckp sal wafiy cyg aku nie. aku ter lupa lak nak update sal wishes bezday dy. sowie cyg. 
tapi pape pown, along dah nynyi utk adik kan cyg? :)

EPY BELATED BEZDAY ADIK AMMAR WAFIY.. (13 DEC 2011)
pic dy anti lar aku update ye.. 

EPY BELATED GAK MY LOVEly MOM.. (4 DEC 2011)
yg penting skunk 'Wǒ xiǎng huí jiā'.:)
i can't waiting!! huhu

ok lar. nunyte.. c u in next entry.. ^___^



thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment