Pages

Monday, January 2, 2012

hello 2012!


Assalamualaikum..

hello 2012!



WELCOME!! 

masuk je tahun baru, mesti akan timbul pasal AZAM yg 'konon' nya nak capai lar.hehe padahal, azam je tapi tak kesampaian pown.hehe

tapi tak sume owg cm 2 lar. ada yg capai sebabnya someone 2 sungguh2 nak dapatkan. law bg yg tak tercapai 2 mmg dah someone 2 tak bersungguh2 pown. di mulut je, wat x pown.:) 
maybe wat tapi dah tak ada rezeki lagi.. try next year lak.. 

aku sendiri pown sme je. ada je azam tapi sampai skunk tak tercapai lg kot.hukhuk 
zaman skul dulu bley lar kot nak azam2 nie tapi ble dah besar cket nie, ase malas dah nak azam2 nie law dah sebelum2 nie pown tak tercapai2 ag pown.emm :( 

ada kwn baek aku sowg nie cakap kat aku, '' azam aku yg tahun lepas je lar'' hehe 
mau tak nya, law dah azam tahun lepas2 pown tak capai2, guna azam 2 je lar.ngee3~

ala... tak yah azam2 pown bley je law niat hati 2 sendiri yg nak. tol x? law niat hati pown tak ikhlas, wat ape gak kan? 

dah pasal azam nie. aku nak story lak ape yg aku wat ary pertama tahun baru 2012 nie. 

on 1 JAN 2012..

perkara pertama yg aku wat ek? huhu

1) mesti lar aku tgok bunga api 
2) aku makan ayam barbeque dr jiran sebelah bg then wish kat mak epy new year and doa idup lebih diberkati
3) layan 'SCHOOL OF ROCK'
4) skype ngn si 'dy' hehe (nak gtaw gak.:p)
5) kuar ngn junior skul men. and layan..................KAROK at Village Mall! ngee3~~
6) then amek nenek aku kat dataran gurun
7) ................ (tak ingat dah.hehe. sowie!)

tak lupa lar wish kat si 'dy' hopely hub kami akan berkekalan and tercapai ape yg kami impikan.^__^ amin..

ok lar.cukup lar utk kaly nie. before that, WELCOME too for my first entry in 2012.. (^^,)

nunyte.. bubye.. smile always...





thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment