Pages

Monday, November 21, 2011

Jelesnya.. ~dreaming will be a reality~


Assalamualaikum..

next entry.. (^^,) cuti-cuti nie pown xtawu nak wat ape lak kan. nak study, mood study 2 tak muncul2 ag pown. aduyai! come on lar FIZA!! actually, aku bwu lpas kemas umah. time cuti2 nie la nak spend masa kejap nak kemas umah. law time ada kelas, mmg tak lar. huh! wateva lar!

actually, aku nak luah cket lar ape yg aku ase skunk nie. bukan CINTAN CINTUN k..
feeling aku jelez je bila tgok kawan2 aku yg study kat OVERSEA. not 'oversea' ok? hehe nie oversea btol lar. tah bila lar aku nak sampai ke tahap cam 2 ek? emm *_* yelar. muda2 nie dah bley pegi dok sana. mmg lar owg ckp bila dok negara owg nie law xpandai nak jaga diri, kecundang gak. tapi da pepatah mengatakan gak ''JAUH PERJALANAN LUAS PENGALAMAN'' kan3? yg 2 sume atas diri masing2. sume owg da impian masing2 kan? juz tercapai atau pown tak tercapai je.. ''usaha tangga kejayaan''.. 

tapi aku nie, study pown malsa, nak tercapai apeny. hukhukhuk itulah penyakit aku yg xbley diubati. wwuuu!
dah macam2 ubat aku amek, tapi tetap tak menjadi gak. yg jadinya buang masa ngn hal tak berfaedah. 

niat aty 2 mmg dah da. niat je lar. hekhekhek dalam ISLAM kan ckp, niat 2 kan penting lam segala hal pown. law niat kte tak baik, maka tak baik lar jadinya. tapi law niat kte baik, baik lar jadinya. btw, kena usaha..aishh! bial lar nak berubah ek. hidayah tak sampai2 ag kot.:( 

insyllah satu ary anti, aku akan capai impian aku dan aku akan buktikan kat mak abah aku yg aku boleh! caiyok FIZA!! 
We never know how far reaching something we may think, say or do today will affect the lives of millions tomorrow.. 


thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment