Pages

Monday, September 12, 2011

welcome back!


Assalamualaikum..


arhhh! semak sungguh aku usha blog aku nie. lma gler kot xupdate. Bla dah blek umah mmg xda masa nak update suma nie. Law bg owg laen update2 nie lar masa yg da. Nak luah sana sini lar. Mesti macam2 cita kan. Aku nie lak jenis xpndai nak karang2 cita. Pdahal banyak hal sangat jadi lam idup aku. Tapi tak suma lar aku bley cita. (^^,)

 skunk nie aku dah da kat segamat and setiap masa yg ada kat sini lar aku nak guna sebaik mungkin. Azam bwu ke nie?? Hahaha ....  insyallah..amin....

b4 aku smpai segamat, semangat aku mmg xda lgsg nak g tapi pk rezeki aku myb dari sini, so, i will go on n don’t turn back!! Past is past and take it as learning in new life..

nobody can go back and start a new  beginning
but anyone can start today and make a new  ending...


setakat nie dulu lar entry kaly nie. Nak out jap. J even xda owg pown nak bca blog aku nie, aku xkisah. Asalkan aku dapat gak nak update memory2 aku n sebagai
kepuasan aku gak. K lar. Continue next time.. c u again! ^__________^





thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment