Pages

Monday, December 19, 2011

tak pandai dan tiba2 je?


Assalamualaikum..

tak pandai? 

ape yg tak pandainya lak cik fiza kte nie tiba2 je. huhu 
selama aku ada blog nie.emmmm lbey krg 10 bulan dah kot tapi tak byk pown entry yg aku da. smpaikan ada yg aku tak penah update pown lam masa sebulan 2.emm;(  bknnya da cte sgt aku nak update lam entry aku nie. nak tawu sbb ape? meh aku listkan ek...:

1) tak pandai nak story even ada bnda nak di storykan
2) tak pandai nak susun ayat sbbnya aku nie act. lemah wat esei   nie
3) tak pandai nak dapatkan idea 
(2 je lar kot. statement ats gtawu cm ada byk je nak aku listkan. hehehehe ~ statement ke?)

aku selalu 'usha' blog2 yg laen and yg dah famous sume. menarik sgt and menarik perhatian aku nak mmbca. tapi tak sume lar pada aku. sbbnya kdg2 da blog tertentu cam 'over' sgt lar plak.opss! sowie ye law da spe2 yg terasa.. aku story dr ape yg aku nmpk lar. ane tak nya, kdg2 smpai menjatuhkan maruah diri sendiri then diri owg laen. cte sume abz luar dalam punya hal msing2.and da byk ag lar. aku pown xtawu ape tujuan blog di wujudkan.huhu pndapat sume owg laen2 kan. 

ada yg pk nak femeskan diri, ada yg nak suka2 je, ada yg nak luangkan masa terluang and story bout life dy, ada yg nak kongsi pngalaman life msing2 and byk ag lar. nak sebut sume, xmuat kot. hehehe 

(tiba2 je ase nak update hal nie:)

it ok sume 2. bguz lar. dr c2 kte bley gak nak nilai diri kite nie cm ane nak dbndingkan ngn owg laen. and kte tawu setiap owg da kekurangan diri masing2 kan? salah silap manusia 2 adalah normal pada kte. 2 kdg2 aku nak update, aku terpkir dulu sama ada entry aku nie sesuai ke x. bkn ape, tkt ter'over' sgt ke. yelar, bkn sume owg bley terima ape yg kte wat. tol x? but i noe that nobody read my entry, but it ok. bkn publisiti yg aku nakkan, juz nak syok2 sendiri je sbnarnya. tingin gak nak da blog cm owg laen. bley kongsi story ape yg ptt.hihi tapi tak sume kte bley cte kan? 

entry kaly nie aku tak tuju pada sape2 pown sbnarnya.and tak terniat pown. takut gak kang ada yg terasa then tak pasal2 aku kena kutuk lak.hehe aku luangkan masa je nie and tah tiba2 je aku nak update hal nie. tak terpikir pown pada mulanya. watevee lar. aku tulis ape yg terlintas je skunk nie. 

orait! finish yet. ^__^ hehe cukup lar kot entry kaly nie. dah xda idea nak smbg. anti aku dah da idea, aku continue ag ngn story laen lak yg terlintas di fikiran aku.:) daa2...

p/s: 2 more days. :)



tiba2 je.:p


thanx for reading ya

No comments:

Post a Comment